wbm-administraties- slide1 - copy - copy

Diensten

Administratieve dienstverlening
Voor ondernemers is het opzetten en / of voeren van de financiële administratie soms een lastige én tijdrovende aangelegenheid. Achterstanden in uw administratie kunnen dan snel ontstaan! Bovendien wilt u wellicht liever uw tijd besteden aan dat, waar u goed in bent: ondernemen! Wij nemen deze werkzaamheden graag van u over. Het is aan u of u de hele administratie aan ons over laat of een deel ervan.

Salarisadministratie
Uw medewerkers zetten zich een hele maand voor u in en willen dan graag op tijd het juiste salaris ontvangen. Naast de werkelijke overboeking hoort daar natuurlijk ook een loonstrook bij. Wij kunnen dit voor u verzorgen. Deze werkzaamheden kunnen uitgebreid worden met werkzaamheden op het gebied van personeelszaken, zoals het opstellen van arbeidscontracten, ziek – en herstelmeldingen enz.

Opstellen jaarrekening en / of tussentijdse rapportages
De jaarrekening geeft vaak een duidelijk beeld van de cijfers van het afgelopen jaar maar ook in vergelijking met eventueel voorgaande jaren. De cijfers kunnen ook door een kredietverstrekker worden vereist. Tussentijdse rapportages (bijv. per kwartaal) geven gedurende het jaar al een duidelijk beeld over de gang van zaken in uw onderneming. Zo kunt u meteen sturen als dat nodig blijkt te zijn. Wij kunnen beide rapportages voor u verzorgen.

Interim
U kunt een beroep op ons doen als er binnen uw organisatie behoefte is ontstaan aan een financieel administrateur of salarisadministrateur. Dit kan nodig zijn om tijdelijke problemen op te lossen of achterstanden weg te werken. Die kunnen zijn ontstaan door ziekte, bevallingsverlof of een onverwachte vacature. Wij bespreken met u de gewenste inzet en stellen in overleg een taakstelling vast.

Indient u contact met ons opneemt voor het invullen van de aangifte inkomstenbelasting of de voorlopige teruggaaf, krijgt u van ons een checklist waarop staat welke gegevens wij voor een volledige aangifte nodig zijn. Deze kunt u digitaal aanleveren of bij ons op kantoor afgeven. Wij maken de aangifte bij ons op kantoor gereed en bespreken deze eventueel bij u of ons op kantoor.

Adres
WBM administraties
Ruisvoorn 26
7908 VE Hoogeveen

Telefoon
06 – 4628 8835

E-mail
info@wbm-adm.nl